Billiga Nike Sneakers onlineförsäljning svenska

Kategorier

F.A.Q

1. Hur betalar jag för min beställning? Har jag många val?


Vi accepterar betalning via kreditkort eller Paypal nu. För närvarande kan vi accepterar Master Card, Visa Card.With kreditkort, kan du göra betalningen snabbt och säkert på line.There finns många fördelar med att använda kreditkort Kortbetalning:

  • (1). Betalning kan göras direkt och omedelbart efter att ha lagt beställningen.
  • (2). Du behöver inte dela något av dina konfidentiella finansiella detaljer med vår webbplats. Betalningsprocessen är under kontroll och skydd.

2. Varför kan jag inte använda kortet normalt?

  • (1). Ditt betalkort är ur den tillgängliga räckvidden för banken.
  • (2). Online betalning funktion i ditt betalkort har ännu inte inletts.
  • (3). Det finns ingen tillräcklig fond i ditt kort.
  • (4). Kortnumret eller lösenord du angav är felaktigt.
  • (5). ID-kortnummer du angav är felaktigt.
  • (6). Dataöverföringar för banksystemet är onormal.
  • (7). Nätverk avbrott.
  • (8). Utbetalningsbeloppet är ojämlik till objektet priset.
  • (9). Om ett visum är MASTER effektiv är den främsta anledningen som orsakade ditt kort kan inte fungera normalt att du inte har gjort 3D verification.The 3D kontroll är en gratis tjänst som tillhandahålls av kreditkortsföretag att garantera säker online-shopping för customers.You kan direkt ringa din bank och be dem att lägga denna typ av service för dig. PS: När det gäller VISA-kort, denna tjänst kallas Verified by Visa, I fråga om MasterCard det heter MasterCard Secure Code service.Actually Detta ger dig en säker kod för att garantera din personliga bruk av dina kort för att undvika förekomst av bedrägeri.

3. är det en säker webbplats?


Ja, detta är en 100% säker webbplats. Du kan se vår webbplats är krypterad med en 1024 bitars SSL globala servercertifikat. Alla dina uppgifter som behandlas på vår hemsida är krypterad under övergången.


4. Hur gör jag utbyta objekt?


Det bästa sättet att ordna ett utbyte är att kontakta vår personal som kommer att ge dig korrekta instruktioner som gäller för just din beställning. Varje utbyte scenario kan vara olika och det kan finnas tillfällen då vi kan hjälpa dig att undvika onödiga kostnader för att skicka dina objekt tillbaka till oss.


5. Hur spåra min försändelse?


När din beställning har skickats, ger vi dig ett spårningsnummer, skriv in denna spårningsnummer på relevanta platser nedan för att spåra din försändelse: http://www.dhl.com

OBS: DHL: På vägen spårning information finns tillgänglig när paketet anländer till destinationslandet


.

6. Hur beställer jag era produkter?


För att beställa en produkt klickar du bara på "Lägg i varukorgen"-knappen, som ligger intill produktens bilden. När du har valt det du vill köpa klickar du på "Fortsätt handla" för att köpa fler objekt, eller om du gjort ett misstag eller vill ta bort ett objekt klickar du på "uppdatera kort" för att radera objektet från din kundvagn. När du är klar väljer dina objekt klickar du på "Kassa" för att göra ditt köp. Detta kommer sedan att påbörja den kolla och betalningsprocessen. Följ bara alla anvisningarna som kommer att samla in information såsom frakt och betalning detaljer. När din beställning har behandlats får du ett mail som bekräftar ditt köp.


7 Vad händer om jag inte får min beställning i tid?


inte panik - kontakta vår kundtjänst som undersöker varför din beställning inte har levererats och gör sitt bästa för att lösa eventuella problem för dig, kontakta oss genom outletservices@hotmail.com


8 Vad ska jag göra om de mottagna varorna är skadade?


Alla produkter är noggrant förpackade med yttersta omsorg för att säkerställa en säker leverans till destinationen. I händelse av skada under transport, skicka in din skadestånd till den levererande transportören omedelbart, och meddela oss inom 72 timmar efter mottagandet av skadade varor av dig.


9.I gjorde ett misstag med min beställning och det är status, säger transporterats, vad ska jag göra?


Om skorna redan har lämnat så kan vi inte göra ändringar i beställningen. Vänta tills du får dina skor, då e-post till oss på outletservices@hotmail.com så skickar vi ditt vidare instruktioner.

10.Can jag annullera min beställning?


Kundnöjdhet är viktigt för oss alla. Vi skickar dina varor så snabbt som möjligt. Om din beställning ännu inte har transporterats, kan vi säga det åt dig. Dock skall vi inte kunna behandla en avbokning när din beställning har skickats. Om några andra frågor får du gärna kontakta oss genom.


Pourquoi acheter avec nous

  •    Quality RalphLauren
  •    100% d'achats sécurisés
  •    Livraison rapide
  •    Prix bas garantis

Security & Privacy


    Copyright © 2016 All rights reserved av www.bshf.se Inc. Designed by nike skor